alltid lika krångligt.

Hej hopp gumminsopp.
Hur mås det idag? Är dt bra ..? Okej, SUPER.
Med mig är det helt okej, lite trött. Och det är Nicklas fel.
Jävla knäppgök han är ibland. Galetalltså.


Hur som hälst, Idag är det .... öö Torsdag va?
Jo det är det, inte för att det spelar någon roll.
Men det innebär att det är Fredag imorgon ;)
Inga direkta planer för fredagen faktiskt, jag tror mamma jobbar.
Suck på det,  så himmla trist när hon gör det.
Iaf, no plans.

Idag... bara om att tag ska jag åka iväg med mamma.
Vi ska åka till jakan, ( Gud vad ovanligt ) och lämna tillbaka lite saker.
Mamma nöjer sig aldrig med vårat vardagsrum.
Jag ska kolla med henne om hon vill ge mig en BH i allahjärtansdagsprisent
För den är jättefin, typ svart ... och ööööö vad heter det. Blank lila på?
Typ mörklila. AS fin. Helt neutral och det är bra.
Alla mina har ju börjat gått sönder nu,  Inte den jag fick av johnny iofs..
För den är jag mer försikig med :) Den vita e helt typ pajj.. och ser helt bedrövlig ut.
Fy så  trist med saker som hela tiden går sönder.
Jaja, får se hur det blir med det.


Nu ska jag börja klä på mig, det blir nog strumpbyxor och mina militärshorts.
Och någon svart tröja till det :) Kan visa sen om jag orkar haha.
Johnny kanske sover här, men vet inte hur det blir det med.

Aja, Hörs sen / Caroline


Kommentarer
Postat av: nadia a.

Hej , nu har jag auktion på en design :)

Startbudet ligger på: 20 kr!

2009-02-12 @ 18:03:49
URL: http://streetshero.blogg.se/
Postat av: Nathaly

Tack för din kommentar, det kändes bra, jag behåller håret ett tag :)

2009-02-12 @ 21:17:51
URL: http://mikrofonkat.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0