Alla hjärtans Dag !

Okej, nu är dagen här.
Hur känns det?   Jo ... tammefan helt jävla värdelöst!
Jag ska äta middag själv, för mamma ska på middag hos en jobbarkompis.
Christoffer ska på middag hos pappa .. och jag är inte bjuden.
Så jag ska äta själv.. :/  Usch jag blir både ledsen och arg.


Iallafall, fick en alla hjärtans dag prisent ifrån mamma.
Eller en o en.. Jag fick en av mina favorit BH;ar.
Och sen så fick jag tillbaka mitt GinaTricot kort oxå ..
hehe hon är så snäll!
Får se om jag åker iväg en sväng sen..


Har inte lust att göra NÅNTING idag egentligen.
Men jag måste .. typiskt.



Kommentarer
Postat av: Bea

Fin blogg du har :D

2009-02-14 @ 21:21:22
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0