Åkt till Karolinska !!



Om ett tag ska Jag, Mamma och Josephine åka till Karolinska.
Mamma tyckte det var läge nu att ta till riktigt hjälp.
Skönt det .. eller inte.
Jag kommer nog utsättas för alla möjliga tester idag.
Jag som är så rädd för sprutor ... :/
Det blir nog Gyn undersökning, Ultraljud och kanske Rönken och BLODPROV!!
Det är vad mamma tror iallafall. GALET.. gyn lixom ;s vem vill det?
Tänk om det är en kille? Och tänk om det är en kollega till mamma.
Pinsamt läge, Jag vill inte att någon kille ska rota mig mellan benen.
Men somsakt så har jag inge val..


Sen så messa jag Josephine och frågade om hon kunde komma o * hämta * mig sen.
För jag vill inte åka komenalt helt själv hem..
Och hon är så gullig så hon åker med mig från första början. Så det är ju hur gulligt som hälst.
Så hon ska sitta där med mig o mamma :) :)

Aja får se hur det här slutar.. Dom kanske har kvar mig på observation..
vem vet.. nej nu överdriver Jag.  Ska börja fixa till mig nu och ta tempen
.

Nås på mobil och sådär, som vanligt !  
Lycka till, till mig :)


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0