Trögt i början ..

Godmorgon!
Jag har alldeles nyss vaknat, och jag känner mig helt nerdrogad.
Jag e så trött! Aja, ni setter jag iaf och kollar på Disel.
Och ska alldeles strax äta frukost. Om jag nu får ner nått.
Börjar skolan kvart i två. Så jag ska fixa mig om ett tag oxå.
Inget märkvärdigt precis, men lite fräch kanske man ska vara.
Det blir en rätt sen dag. Kvart i tre eller halv fyra ;s hur orkar jag?
Då är det inte att dagen är lång, höhö
men jag har hällre lekton tidigare så att man är fri sen.
Mycket o göra nu inför jul. Står inte uuuuuut!
Julklappar hit och Julklappar dit. FY. Julgran och julkulor ska fram!
Och all dess planering. Fy jag har nog aldrig planerat så mycket haha.
Iallafall, Det är både begravning, julhandla, julmarknad. bakning. julpynt.
Lillajulafton hos pappa.  Julmat ( MEN FYY )
Ja, full rulle hela tiden. Jag kommer vara helt utpumpad efter allt det här.
Jaja, man får göra det bästa av situationen. =) right?

Nej nu mot köket ! :) ha en trevlig dag ellesammans!


Kommentarer
Postat av: NATALIE

Härligt att börja så sent! :)



svar: Ja dream matte mousse är mycket bra!

2008-12-17 @ 12:36:43
URL: http://naataali.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0