Sängen väntar

Fy vad trött jag är, och fy vad glad jag är. Det är bara 4 dagar kvar sen är det Jullov, hur kul e inte det?
Men vist har tiden gått fort  ? :o men okej .. jag sover bort mina dagar. Men det räknas ju inte. haha.
Nej men nu är det inte långt kvar tills julafton o alla julklappar, kärlekoch glada miner. Jag älskar det, gud vad jag älskar Julen. Den är ju för underbar. Men vart fan e snön?! blir ju tokig. Jaja, jul som jul..
då kan man ju gå i klackskor utan att ramla runt. Det gör jag ju i vilket fall som hälst .. men inte lika mycket (a)
Nej men lite serri nu, Måste nog faktiskt lägga mig. Skola halv ett till halv 2 imorgon. Lektionen är Engelska.
Sen blir det nog ärenden med mamma men jag vene. Haha. Nej men fy vad jag babblar.
 Vi sätter punkt här va? Ja det gör vi.
Sov gott :)


Kommentarer
Postat av: Helen

Nu har jag tävlingen igen! Vinsten är något som är det mest populära bland kvinnor världens över? vågar du gissa vad!? Detta är en perfekt present till kompisen eller helt enkelt dig själv :)

www.heleeens.devote.se

2008-12-16 @ 17:11:30
URL: http://heleeens.devote.se

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0