play the game

Yes, en annan dag i det vanliga livet. Ont i magen och har huvudvärk. Suck säger jag bara.
Idag har det inte varit någon bra dag. Gick inte till skolan, sov .. sov och sov ..
kunde inte ens va trött. Josephine ringer mig vid halv elva. Då tänkte jag lixom att
det kanske var dags o vakna. Hon kunde ju nästan tro att jag hade tagit nått.
Helt jävla nerdrogad var jag. Sluddra.. knappt att jag viste vad jag ens prata om.
Jaja, när jag lagt på så somnade jag innom 2 sek igen. Och vaknade sen inte
igen förns mamma väckte mig lite försiktigt och då var klockan ett typ.
Och var fortfarande lika trött. Som tur var så fattade mamma att nått var fel .
Så vi satte oss å åt frukost TILLSAMMANS. Vi prata o prata o prata.
Länge sen jag prata så mycket med henne. Kändes bra.
Tills jag mådde illa.  Ja .. mer ointressant hände självklart under kvällens gång.
Men det är inte kul o sitta o skriva om ingenitng lixom. Bara jobbigt.
Så nu säger vi puss o godnatt till alla FRISKA och ROLIGA människor.
Resten ... Ja, ni andra kan gå nånstans där solen inte skiner.

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0