Nytt är bra för mig..tror jag.

Tjenixen allesammans.

Det ser lite tomt ut här nu va? Jo det är så att jag har funderat lite. Och jag har så jävla mycket
skit i den hära bloggen.. så jag kände att jag skulle ränsa ur.
Och då menar jag inte några inlägg. Utan allt!
Så nu tar vi allting om från början igen, jag gör det mäst för mig själv.

Jag tycker att det vore bra iaf,  så kan man glömma det som varit.
Ochdet finnns inga så kallade,
" gammla " inlägg som går mig på nerverna eller gör mig upprörd.

Nu ska jag vara ordentlig.
Jag ska inte köra föööör långa Inlägg.
Jag vet att en viss liten ANNIKA läser min blogg..
och hon tycker det är jäätte jobbigt o läsa.
Sen mer bilder,  på mig själv .. vänner och vad man görom dagarna.
Det blir ju roligare å läsa om det finns en passande bild. right?

Så nu mina vänner.. kör vi från SKRÄTCH!


Kommentarer
Postat av: Annika

Tråkigt att du raderat allt men bra att du ska skriva mindre :D haha du vet allt hur man gör en vän glad ;)

2008-12-04 @ 14:50:08

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0