" no way "

Annu en dag avklarad. Känns skönt. Bra att göra nått. Inte bara sitta hemma vid datan.
Jag undrar vad johnny gör.Han har inte hört av sig på hela dagen ..
han som brukar skicka sms till mig redan tidigt på morgonen. Jag e nog lite förvånad.
Inte har han svarat på mitt heller som jag skickade för ett bra tag sen.. jaja!
 Mitt rum städade jag idag tillsammans med mamma.
Fixade så att sängarna hamnade i samma höjd och sen damsög jag och
sen skura mamma golvet lite snabbt. Nu är det fint .. fräscht. Man kan andas.
Nu blir det KATTFÖRBUD där inne. Dels för min egen skull. Men mäst
för johnnys faktiskt.. ( tänk att jag tänkte på någon annan nu..! )
Men han är värld det,  eller egentligen mycket mer .. ibland. Hehe.

Vad har man haft för sig idag då?
Påväg till advokaten, hon ringer - han har dragit tillbaka sin överklagan.
MEN TJAH. En dag innan .. dra tajming. Så nu - ingen rättegång.
Bra för mamma, men endå är man lite tjurig på att han drog tillbaka.
Jävla fitta. Hatar honom så grovt så jag vill helt skjuta skallen av honom.
Hans advikat oxå, jävla ärsle till människa. Helt sinnes.
Aja, annars då?
Varit lite överallt, rusta, ikea, mediaM, jula, ToysRus.. mm.
Köpte lite småsaker till mitt rum,  en lampa, ljussaker, nya sängkläder..
Mamma köpte även en film till mig ; Diselråttor och Sjömansmöss.
Sen har det inte hänt så mycket mer ..     nu ska jag gå o glo på tv.

Fuck Hey,

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0