never let you go

Det är inte ens roligt, fan vad kallt det är ute. Snöblandat regn är inte heller kul.
Inte långt kvar nu tills julafton, redan börjat skriva önskelistor som det så fint heter.
Jag skrev min igårkväll, det vart lite granna iallafall. Men mäst småsaker.
Resten pengar! Så man borde bli miljonär efter jul. Nej inte riktigt..
Jag har inte börjat köpa julklappar ännu. Men det kommer det med. Typ den 23;e!

Vad har man gjort  idag då?
Vart hemma... typ. haha
ja sen inte mycket mer.. ;p städat på rummet igen.

   

såhär vart iallafall mitt rum. Jag tyckte det vart helt okej.
Tycker om min röda lampa. Den är jättemysig :)

Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva mer faktiskt.
Så nu får hare så bra,  hejsvejs.



Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0