Never free

Ingen bra dag för mig idag. Jag orkar inte mycket. Är trött, ledsen och mår illa.
Vad äre här? Det är ju inte kul nånstans. Jag hoppas det löser sig.
Jag hoppas du kommer på hur du vill ha det. Jag tycker verkligen om dig.
Och det är mer än bara tycka om. Jag älskar dig.
Att skriva det såhär kanske inte betyder så mycket. Men jag vill endå
att du ska veta det. Jag vill inte att slutet ska vara här .. jag vill inte.
Jag vet att du läser det här.. och jag hoppas att du inte kapar av allt.
Men jag kan ju inte göra så mycket åt dina känslor. Men kunde jag
det, så skulle jag göra det. Jag skulle kunna göra vad som hälst.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------


När du tror att slutet är nära. Tro inte så mycket. Utan kämpa.
Kämpa för att du vill att saker runt dig ska bli bättre.
Jag kämpar, alla måste göra det någongång.
Jag e inte nöjd med allt, jag har inte ett parfekt liv.
Jag har inte ens någon pappa som bryr sig om mig.
Men vist, jag e ledsen ibland. Och du e nog oxå det ibland
om någonting som du tycker är jobbigt.  Men för minsta lilla
som kommer dig i berörning så ger du upp. Gör inte det.
Ta vara på tiden man har, blicka inte framåt. Lev  i nuet.
Vad glad över det man har för just den tiden, ochstunden.
Visa att du älskar personen, så han hon/han känner sig älskad.

Men glöm för guds skull inte att säga hur mycket du älskar personen tillbax.  


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0