NattiNuttan.

Är det bara jag, eller är det jävligt jobbigt o ens tänken .. när man har duschat klart. Att kyla kommer styka sig
om hela kroppen när du kliver ur? Då blire ju bara så att man drar på mer o mer värme ..
Det gör iallafall jag,  det är nog det västa som finns.. det är varmt o skönt inne i badrummet.
Men när man kommer ut så blir man kall igen.. helt värdelöst och det stör mig.                          

Jaha,  dags och lägga sig kanske.. Det tycker nog jag.
Eller iallafall sätta på en film som man kan kolla på och somna
in till.  Går mycket lättare så faktiskt.

Sen har jag as ont i lungorna. Asso man pallar fan inte.
Tänk att man hela tiden råkar ut för att ha ont någonstans.
Det är ju helt otroligt..Skulle då inte förvåna mig om jag skulle
ramla imorgon inne i stan .. o typ .. bryta armen?
eller kanske till o med  ett ben.
Det skulle sägert bli höger arm.. eftersom att jag gör allt med den.
Skriver, äter och dricker.. byter låt på Mp3;n.. ja ni fattar.
Skulle ju då INTE sitta fint.
Jaja,  vafan det löser väl sig. Nåja, jag tror vi sätter punkt för idag..
kan inte sitta upp längre. JÄVLA LUNGA!!!

                         / Sovsågottallesammans.Nuärelördagigen.


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0