Men vem fucking cares

Idag vill jag inte säga nått. Vill bara vara tyst. Dagar .. timmar .. minuter o sekunder.
Allting rinner iväg. Snart tar det slut. Suck. Livet. Jag förstår inte. Vem bryr sig.
Inte jag. Inte om nån. Inte längre. Gör vad ni vill. Jag finns inte för er iallafall.
Jag orkar inte. Mina " vänner ". Gud. Man vill inte ens säga nått om dom.
Dom är pinsamma. Helt groteskt. Aja, lev livet i en lögn. Det blir bra så .. i slutets gång.
Kärlek. finns ingenitng som heter så. Ingen vill, vågar eller kan. Löjligt.

Sköta sig själv. Ja. Förmodligen. Vill du ha det så. Förhoppningsvis inte.
Kanske du förstår det. kanske. Någon dag. Den gången. Den tiden.
Kommer jag finnas. Är som the girl next door. eller inte. Jag vill inte.
Du försvann. Föralltid. Kom inte tillbax. Ingen kommer sakna dig.
Stick, ingen vill ha dig här. Inte jag. Du förstår inte ..

Allting, rinner iväg. Försvinner .. Och du kan inte göra nått
för att vinna lite mer tid. Be nu. Det kommer du behöva.


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0