Man hoppas på nått bra!

Annika lillagumman, du e allt söt du :)

-----------------------------------------------------------------------------

Har nyss vaknat, somnade vid ett .. så jag har ju sovit ett tag.

Inte bra, men det var riktigt bra .. har inte så ont längre.

Nu blir det en varm och sköön dusch.

Sen ska jag måla om mina naglar.. det får nog blir rött idag.

Måste tvätta håret .. men då måste jag platta det -.-

menmen, så slipper jag göra det imorgon. :)

Ja det blir bra så,  fyyy är aldeles för trött för att sitta här.

Johnny kommer förmodligen över ikväll ::)))

Det gör mig glad ! saknar honom .. <3
nu sms;a han oxå :D

jaja, nog om detta nu.

För att annika är så söt så bjuder JAG en bild på henne ;)

Pussgurka!


Kommentarer
Postat av: Annika

Det är ju kul att du bjuder en "söt" bild på mig, fast inte jag -.- knaisgt bruden! ;)

2008-12-09 @ 10:03:20

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0