Julkul



Efter all längtan, så är denna dagen slut för den här gången. Men det känns bra.
Och jag är nöjd för mina saker som jag fått. Eller nej jag e inte bara nöjd.
Jag är överlycklig över allt som folk gett mig. Tack för allt ! Älskar er.

Vad fick man nu i julklapp;

Av min underbara pojkvän.
Parfym och tatueringen ( kan se den som en julklapp )
Den betyder mycket för mig. Och parfymen luktar ASGOTT.


Av söta farmor. Parfym och Duschsak.
Lycktar oxå gott. Nu kan jag växla mellan 3 parfymer.
Dessa två, plus min andra som jag fick av Johnny,
Som är Christina Agulera. ( dok snart slut )


Av mamma och christoffer;
2 nessesärer, en för smink o en för annat.
örhängen, armband typ ringar. 2 diadem,
och ett hårband. Blackhead scrub + nått som man ska ha efter.
2 ansiktsmasker. Olika sorters nagelfilar.
naglack ( röd, rosa ). Roge/puder borste.
Läppglans, ( röd, rosa ) dip-liner. 2 ögonskuggor.
Pinsett, ögonfransböjare ( svart, rosa )
2 halsband av lillebror, småörhängen.


Av mamma, pappa å kusin.
Rakhyvel + rakgel. bh+trosor.
6andra par trosor. ( 3 mamma, 3 pappa ).
GossipGirlbok. Strumpor.  700kr på gina.
1150kr.



Av mamma.

Jaa, det var väl en del utav det har glömt lite saker haha.
Men tror det räcker såhär.. Jag fick en del iaf.

 
Sminket, och ja .. en DEL av det jag hade på mig idag. Syns dock inte så mycket.
Men skit samma. Nu säger jag Puss o Godnatt för mig. Det är ju faktiskt en dag imorrn oxå.
Då ska man ge och få julklapp igen men av världens bästa vän :D! Hadet

/ Caroline



Kommentarer
Postat av: Natalie

Oj vilka fina julklappar :)

2008-12-25 @ 10:01:18
URL: http://naataali.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0