Julklapps koll !

Känner ni att ni har koll på vad alla ska få i julklapp? Det är ju inte långt kvar nu alltså.
Redan den 15;de idag. Jag har nog koll på det mästa.
Pojkvännens är färdig eller ska bara köpa det sista nu så ah .. sen e mina pengar slut. Haha nej skoja.
Josses är bestämd, nu ska den bara köpas.
Lillebror kommer få nog få Godis. Han ville så gärna ha det.
Möjligtvis en parfym oxå, men det är en Adidas parfym. Inte så jättedyr och passar min ekonomi. höhö *
Mamma kommer få pyjamas och morgonrock, och några söta strumpor.
Sen får hon nog nått annat oxå, kanske nått halsband eller så :) Det blir bra.
Sen är det ju kusiner .. jenny och snyggingarna. Jenny är ju lätt. Men boysen. Haha
det får mamma sköta ;p Får se vad man hittar på å så iaf.

Hur som hälst, så var jag iväg med evalena idag. Alltså min Bonus mamma.
Vi kollade julklappar till mig. Fick peka lite vad jag ville ha och sådär.
Blev lite tjocktröjor med roliga mönster, ginalinnen i olika färger.
Roliga trosor, en klocka visade jag oxå. Sen sa jag att det går jättebra med Prisentkort,
för efter jul kommer rean. Då byter man endå allting lixom ;p jag gör iaf det haha.
Och prisent kort är alltid kul! Blir asglad om jag får det lixom :D ! haha.

   
( klicka för större bild )

Jag har även önskat mig dessa saker. Åt vänster har vi en Uttunnings sax.
Skit bra o ha för jag har så jävla tjockt hår. Så det är ++++++++++++
Sen åt höger har vi en locktång. Enkel att använda om man vill ha lite volym i håret.
Och jag har antingen mitt eget hår. Vilket är sällan!
Ellerså har jag plattat det. Och det är ju inte alltid roligt. Så vi får se om jag fått nått av det.
Annars köper jag det själv. :) saxen går på typ 90 spenn, inte så mycket o snacka om lixom. 
 
Har även önskat mig hårinpackningar och massa sånt som kan hålla håret rätt friskt.
Men jag vet inte rikgit vilken som är bra
. .    Elvital är ju inte så bra. Jag tycker iaf intee det.
Hm ja jag vet inte,. får åka o kolla lite grann :)!           


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0