Helgen !

Det har nog varit den bästa på länge. Jag har varit med min pojkvän hela helgen :)
Tog det lungt på fredagskvällen dära, satt o kolla på tv med hans mamma o pappa.
Sov där å så, sen på lördagsmorgonen så fick jag sova.. sen gå upp o göra sig lite iordning.
Tog sen bilen hem till mig, och så fixade jag mig lite .. bytte kläder och tog nya och
packade ner de. Käkade lite. Sen till honom igen. Och då var Tiffany där..
shit hon är galet sprallig. speciellt när hon är trött. Men hon va gullig.
Sen var Stefan där och så.. sen kom Robban. Så nästan hela familjen var där ;p
Men det var mysigt, Men jag har ALDRIG sätt någon äta så mycket chips o dipp som;
Johnny, Stefan och Tiffany kan göra.. dom länsade dom där 2 dipp skålarna ;p
Hehe, sen gick vi o la oss. Och idag .. så åkte Jag, Johnny och Robban in till stan.
Gick lite i Galerian och så.. sen åkte vi hemmåt. Till svea, käkade. Robban bjöd.
Supergott :)!    Åkte tillbaka till jakan, och gick på MM och Jula..
Sen åkte vi o tatuerade mig, haha kändes som att jag skulle dö.. innan han ens börja. 
Men snyggy vart det!

 
( plastet är ju kvar å så .. ska sova med  det inatt )
Såhär vart det, och jag e suuper nöjd.  Nu dröjer det inte länge förns
jag vill ha en till ... ;p haha sa nog det till johnny när vi skulle åka där ifrån. haha.
Föresten om jag inte sa det.. så Var den här tatueringen en PRISENT från POJKVÄNNEN!
Vi låg nämligen och pratade om just tatueringar å så igår.. Så ah ..
då kom vi på vad jag skulle ha och så. Så säger han  att jag ska se det som en prisent från honom.
En julklapp ... så kan skulle betala o grejer. hehe vart super glad.
Men ah .. nu sitter den här o nu går den inte o ta bort :o Har inte riktigt fattat att jag faktiskt
har tatuerat mig än. Men men, Jag är jätteglad iaf ! :)
Tack johnny,  varjegång jag ser ner på armen kommer jag att se dig!
Jag älskar dig :)


Hm ja, detta var min helg! :) Som fortsätter imorgon med med bästa vän och Bio.
Vi ska gå o se Twilight :DDDD yey, överlycklig. haha. så det blir mys :)!
Kanske får mina julklappar från pappa o dom oxå. Hm jaa .. men får se imorrn.
Nu ska jag lämna datan och kolla klart på HeartB Hotel.
Hahaha så jävla rolig. Nej sätter punkt här.                             PUSSHEJ.

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0