* hej och välkommen tillbaka.. eller nått

Oj, hej på er alla. Det var ett tag sen jag skrev.
Men jag har faktiskt inte haft tid. Jag har haft en massa annat för mig.
Under dom här dagarna har jag både shoppat, umgåts med vänner.
Varit på bio.. och framför allt Pojkvännen.
Mina dagar på lovet har iallafall varit jättebra. Länge sen jag haft så kul!

Nyår idag, och jaa hur ska man fira det då?
Jag ska först äta en god middag tillsammans med min familj.
Ja då Christoffer och Mamma. Det blir kött och potatisgratäng.
Och efterätt blir det glass o maränger.. banan och chokladsås. Mums.

Senare så kommer Markus hit till mig. ( hoppas det inte blir allt för sent )
Sen ska vi vidare till min hemliga beundrare. haha..inte riktigt kanske.
Nej men det blir lite krök hos min tjejkompis J.
Och sen vet man inte rikgit vad som händer.  Annar blire tillbaka till M.
För hans familj e riktiga suparskallar. haha. Men ah .. jag vene.
Efter tolv bär det av till C för mer krök.  Gud vad mycket jag ska dricka.

Var på Sbolaget idag.. det blev 8 cider. haha. Och ja .. vad brukar jag dricka?
Smirnoff, Cube .. Xider och  öööh.. Ja typ det. har 5 smirre, 1 cube, 1 xider och 1 sommarblandning.
mmmm gott! Så SKÅL OCH VÄLKOMMEN DET NYA ÅREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0