Håret!

Fråga från Natalie ; Klippte hon bara? :O

Svar; Hon klippte absolut inte utan att fråga om det var okej för mig.
Men jag är iallafall besviken på att mitt långa hår är borta!


Nu tänkte jag iallafall visa er mitt hår. Ni får gärna säga om det var fint eller inte.
Men ni behöver självklart inte! Nu måste jag bara vänta på att håret ska växa ut.
Nu ska jag verkligen sköta mitt hår, Och det bästa man kan göra är att
1. Platta/tvätta inte håret varje dag.
2. Köp någon bra Hårinpackning.
3. Använd något som skyddar mot värme för håret,
tex om du fönar, plattar. Det är jättebra! 
 
Har man slitet, tjockt hår och saknar glans och den här mjukheten i håret
så går Silicondroppar alldeles utmärk! Även om man har slappt hår och saknar
glans så går det oxå. Men ta inte för mycket. för så får du fettigt hår och måste tvätta
redan nästa dag.       Så var försiktiga, håret läker inte efter en klippning.


 Här ser ni hur långt mitt går var innan. Och jag kunde,
innan jag klippte mig, sätta upp håret och det var fortfarande vid Skulderbladen.

  
Så här ser håret upp uppsatt och nersläppt. Jag tycker då att håret är för kort.
Men som sakt, nu blir det bra skötsel så växer det nog ut om några år igen.


Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej på dig.

Jag heter Elsa , och har en blogg som heter littlemisselsa. Jag har tänkt att satsa på den. min blogg behöver också en liten knuff, och det skulle uppskatta om du kika förbi och lämna en kommentar,,

ha en jätte bra dag!

2008-12-16 @ 20:04:16
URL: http://littlemisselsa.blogg.se/

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0