Game over? No, I know you can do it.

Trött,  ensam , ledsen .. gömd.
Nu sitter man här. Jag borde va i skolan. Men kunde inte.
Jag kom inte upp, hjärnan stängdes av och jag vart kvar och somnade om.
Tills mamma dundra in på rummer " men jaha?! " tyst en stund menans
hon bara studerar mig när jag sitter med händerna för ansiktet.
" börjar inte du klockan nio ? "  eeh  " jo .."
Sen smällde hon igen dörren. Och ska jag va ärlig. Så e jag inte förvånad.
Hon borde va mesviken ¨på mig. Men jag kan inte, när jag ska upp på mornarna
så går det inte. Jag ligger o funderar på allt om inte går. Allt om aldrig har funkar.
Skolan, fy mår illa. Måste kräkas .. vill inte . kan inte. Jag förstår inte. Göm mig. NU.
Men i längden kommer det inte funka.. Jag vet faktsikt det.
Det är nog bara för stunden som jag tar fram allt de neggativa.
Nej det får bli ett uppryck. Fast det skulle vara enklare om man KÄNDE
att man hade någon som bryr sig om en. Men nej.. alla vänder mig ryggen.

åh. Ångest.

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0