Fy dig Carro.

Godkväll.. Lite sent att va uppe nu när klockan ät kvart i tolv och man ska till skolan imorrn?
Hm, neej .. för som vanligt så ska jag inte till skolan ;p Förvånade? Nej .. tror inte det vah.
Iallafall, imorgon blir det Solna Centrum. Ska kolla en tatueringsstudio och sådär.
Hoppas det går bra!  haha. Jag o mamma som hittar så bra.
Ska kolla upp en tatuering till brorsan. Elller han ska ha typ en gaddning på
underarmen. Han ska nog få det i julklapp :) Och medans man då är där.
Ska jag även kolla till mig själv.  Det blir nog bra. Vad har jag annars o berätta?
Jo ; Jag ska ta hål i ögonbrynet ;p och KANKSE ta ur läppen. ( beror på hur det ser ut)Eller så har jag kvar
den i läppenoch kör på en liten silvrig plupp istället för en svart ring som jag har nu. Blir nog snyggare.
Ja. så det ska jag göra. Och personen som får följa med är Josse :)
Hon har vart med mig nu när jag tagit i ; naveln, och tungan. Så hon får äran o hålla mig i handen.
Gjorde hon nämligen sist . ;) * hehe *  Spännande.
Johnny är nog imot det .. men ah. Han får ju tycka vad han vill lixom ;p
* Hoppas han tycker om mig endå. * Jaja, nog om detta. Nu ska jag se på film. Godnatt

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0