Dagen före julafton!

Idag har det varit en riktig herregud-jag-dör-av-stress dag. Upp i tid och fixa sig för att åka iväg och fixa det sista julklapparna. Ohej vad folk det var ute.. men man vart ju inte ens förvånad men endå. Jag hatar allt
folk som ska knuffa sig fram istället för att öppna käften och säga * Ursäkta, kan jag få smita förbi dig bara*
men nej nej .. här knuffar man så hårt att man tappar balansen .. ja det gör iallafall jag.
Nu är iallafall allting fixart och ALLA julklappar ligger under granen. Johnnys och josses ligger faktiskt oxå där..
annars är det väl risk att jag tappar bort dom ;) och det vill vi ju inte ..
Roligaste idag var iaf när vi skulle köpa johnnys julklapp, haha kan ju inte berätta det nu ..
för det finns en risk att han får för sig att kolla in min blogg. Man vet aldrig med honom.
Josses är helt otroligt fin, och jag älskar den! Jag ska själv köpa mig en sån där .. sen efter jul och så.
Är lite avis faktiskt. Hoppas hon kommer tycka om den! Men det tror jag .. :)


Hm, jag ska iallafall ta en paus från datan ett tag .. Jag ska prova min klänning som jag köpte
för ett tag sen. Men jag tycker den är jättefin men jag vet inte om jag verkligen ska ha den just imorgon.
Men vi får se.. ska rådfråga mamma :) !  Ha det bra så länge!


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0