Dagen före den 19 december.

Nu sitter man här, och funderar och känner ett tungt tryck över hjärtat.
Imorgon är det fredagen den 19 december. Bara känslan över att höra
snyfftanden och sorgsen musik får mig att må dåligt.
Jag tycker mäst synd om Josse, Carro och Mona.
Tänk deras känsla dom har i deras skälar .. när jag, en vän till dom
känner sådär. Suck,  Jag har iallafall bestämt nu vad jag ska ha på mig.
Det blir min svarta tubklänning, svarta tajts, svarta klackskor ( som nyaste.
för josse ska ha dom andra. )  Sen ska jag ha platt, utsläppt hår .. med ett rött
band som ett hårband .. om man säger så. Det blir nog fint. Och en lätt sminkning.

Ja fy nej, nu ska jag nog ta o slappna av och dumpa datan. Godnatt

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0