Dagen efter julafton åker jag till TUMBA.

Nu är det inte långt kvar hörni. Det är ju faktiskt den 14 idag.. en vecka kvar i skolan,
och sen har man lov. Det är ju skönt! :) Fast man kan ju säga att jag redan har det. Men ah ..
Det ska bli kul med Julstämmning, Julklappar, mycket skratt o kärlek!
Jag älskar Julen, den betyder mycket för mig.
Mamma vet att jag är mycket för Julen och frågade mig vad jag
skulle vilja göra innan Just JULAFTON. Och vad jag vill göra den dagen och sådär. Hon får ju försöka rätta sig efter mig sa hon .. Iaf, jag skulle vilja Köpa Julklappar och efter ta en fika på något fint café inne i stan.
Baka; pepparkakor, grisar, knäck ( får mamma baka ).. för LUSSEBULLAR kan man ju inte äta!!
Fixa apelsiner med nejlikor. ( luktar gudomligt ) Sen vill jag gå på bio, för att då se Twilight.. ! 
Sen fixa min fina julgran! Sen på själva julafton vill jag ha Godis i Julstrumpan :D haha det har jag fått i alla år :)
Kolla på tv. Det blir säkert Disel :) Sen fixa till sig .. duscha, måla naglarna.. välja kläder och allt sånt!
Sen åka till Annika :) min moster alltså. Mina kusiner och hela fula släkten är där. Nej .. men ah. Det blir kul.
Mina stora SNYGGA kusiner är nog oxå med i år. Pinsamt ..Ja, den är det bara äta ( jag som inte tycker om julmat. ).. öppna julklappar kolla på kalle anka. För jag behöver INTE åka om kring som en tok i år. :)!
Sen ja .. no plans! :)  Njuta av allt man fått HAHA.


GUD JAG LLÄNGTAR ...............!


Kommentarer
Postat av: Annika

men du har ju redan sett twilight din pajas? !:O

2008-12-17 @ 10:50:01

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0