Blir aldrig bra.

Tjenixen,  eller ska man säga godmorgon?

Åkte till skolan idag, men klarade mig bara en timme.Har så fruktansvärt ont i magen, jag e faktiskt en aning
förvånad till att jag har det. Mamma kommer som vanligtbli jättearg för att jag gick från skolan. Men jag har ONT.
Och dom som känner mig ( som borde vara framför allt mamma) borde veta att jag klarar av att åka till skolan
 och haft as ont,men endå vart kvar nästan hela dagen. Och jag försöker ska jag säga er.
Bättre det än att stanna hemma o hoppas på bättre tider?Åt SENT igårkväll för att klara mig hela natten,
och inte få någon attack vid fyra. Men det gick ju inte.
Hade ont i magen redan då,  imorse så åt jag bådeyogurt och flingor och tillomed en banan.
Och tog mina 2 tabletter som jag nu har börjat ta dagligen. Dom borde hjälpa, men nope.
Ja hursomhälst. Så sitter jah här hemma i min säng. I väntan på att magvärken ska gå över.
Tycker faktiskt lite synd om mig själv. Näe, nu sätter vi punkt där va?











Nu ska jag äta nogra pepparkakor. Ända som är ätbart just nu.
Jaja, hörs kanske senare .. Tjillevippen!

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0