a så kan de va

50 saker du kanske inte visste om mig..

1. Inners inne älskar jag rött.
2. Jag tycker teknat är de bästa som finns
3. Jag är rätt svartsjuk av mig
4. Jag är rädd för mörker
5. Jag hatar mitt hår.
6. Jag är rädd för att gå ute själv.
7. Min farmor är min lycka.
8. Min mamma är den vackraste jag vet.
9. Jag vill inte gifta mig
10. Jag vill jobba på barnhem eller hos soc.
11. Jag är rädd för kärleken
12. Jag tycker julbordet är äckligt ( äter för syns skull)
13. Jag älskar julmust
14. Alcohol är det bästa jag vet.
15. Jag är besviken på mina vänner.
16. Jag hatar te
17. Jag skulle kunna leva på bara köttbullar
18. Jag är rätt bortskämd.
19. Jag är en stolt aik:are
20. Första gången jag rökte gick jag i 5;an.
21. Jag älskar att sola.
22. Jag tycker snö är mysigt.
23. Jag kan inte spara pengar
24. Jag älskar musik.
25. Jag har lätt för att bli kär
26. Jag tycker förhållanden är komplicerade.
27. Jag är mamma gris.
28. Jag är beroende av cola.
29. Smink är det bästa jag vet.
30. Jag har min kusin som förebild.
31. Jag är rätt  blyg
32. Jag älskar skvallertidningar
33. Jag älskar skor!
34. Jag vill inte dö.
35. Jag älskar allt som har med romantik att göra
36. Jag hatar skolan.
37. Jag vill flytta utomlands.
38. Jag är en natt människa
39. Jag har egentligen lockigt hår och är blond.
40. Min katt är viktig för mig.
41. Jag hade mitt första förhållande när jag var 14
42. Det var också då jag upptäkte sex.
43. Jag är mer lik min pappa en min mamma
44. Jag har fortfarande kontakt med min första bästa vän.
45. Jag kan vara allvarlig när det väl gäller.
46. Jag tycker inte så speciellt mycket om mat.
47. Jag har väldigt överdriven och oseriös humor
48. Jag är en väldigt oseriös person
49. Jag älskar att ha riktigt roligt.
50. Jag tycker inte om min egen pappa o hans familj.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har din pappa gjort?:/

2008-12-04 @ 15:53:56

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0