18 december.

Jag är verkligen trött, men gud vad mycket man har hunnit göra idag.
Jo, bestämde ju igår att jag inte skulle till skolan idag .. och skönt det.
Nu är alla min brorsas julklappar klara. Eller ja .. nästan iallafall.
Vi köpte en massa kul, men han ska ju även få tatuera sig och få en Ipod.
Men ifrån mig så får han 4;ra par Emilio kallingar. Dom var fina..
Men jag skulle tagit rosa .. men dt fanns inte i hans storlek :( hehe men men ..
kanske var tur det .. han kanske inte vill ha rosa :O
Men om jag var kille skulle jag iaf viljat ha det. Men ja .. det är ju jag.
Men dt är ju inte det ända,  han får en bra rakhyvel. En riktig. Och sen..
vad heter det .. ? raklödder typ eller nått haha. O sen en parfym :)!
Hoppas han blir nöjd med det. Sen till KusinJenny, hon fick en GinaTröja.
svart .. med en döskalle på (a) klart ... jag som valde medans mamma protostera.
haha, nej men hoon tyckte oxå den var ball. Sen ett svart hjärthalsband.
Killarna får bio biljetter. Mormor ska få örhängen av oss!  Och sen så ska
Jiji och greger få typ Prisentkort på Hemtex. Och Annika .. ja det vet jag inte.
Men det mästa är färdigt och det känns skönt ! :::::)

Nej nu till BONDESÖKERFRU. gud.. vad pinsamt!
nej men Tjingelingen.

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Hej kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0